Followers

Sunday 23 October 2011






  • 这世界 如果有如果



  • 如果一切重头 如果你再说你爱我


  • 习惯阿 熟悉的温柔


  • turn around turn around turn around



  • 怎么还是 一个我


  • 雨滴滴答答的坠落 还有什么说不出口


  • 泪不停不停的滑落 习惯没有你的角落


  • I want to sing a song for you


  • sing for myself


  • 没有你的天空 没有云朵


  • you are my everything and I really love you


  • 在泪干了以后 想听你说 爱我



  • 想太多 如果有如果


  • 如果永远爱我 如果最后能到最后


  • 一个人 该习惯什么


  • turn around turn around turn around


  • 习惯晚安自己说


  • 雨滴滴答答的坠落 还有什么说不出口


  • 泪不停不停的滑落 习惯没有你的角落


  • I want to sing a song for u


  • sing for myself


  • 没有你的天空 没有云朵


  • you are my everything and I really love you

  • 在泪干了以后 却还记得


  • 还记得青苹的酸甜 酸到心里没有感觉


  • 梦太美 回忆太心碎 再多给我一点点的勇气


  • I want to sing a song for u


  • sing for myself


  • 没有你的天空 没有云朵


  • you are my everything and I really love you


  • 在泪干了以后 想听你说 love you



  • (口白)

  • 这世界

  • 如果有如果


  • 如果一切重头


  • 如果你还在


  • 请说你爱我





  • No comments:

    Post a Comment